FROGS
Kämppikseni Rana oli sitä mieltä, että mistä tahansa möntistä voi piirtää sammakon. Päätin kokeilla. Rana oli oikeassa.
My flatmate Rana thought that any shape could be turned into a frog. I decided to try this. Rana was right.

Nuo silmät? Niitä paperinpaloja, mitä jää kun reijittää paperia.
Those eyes? Those little pieces of paper you get when using a paper puncher.
Vitsit miten ihania!
Kiitos! <3 Näitä oli oikeasti tosi hauska piirtää 😀